Thursday, February 13, 2014

错的人

随着年级越大,爸爸会特别的心疼和担心我,一直害怕我孤单,要我打电话叫男朋友来陪我。 这几个礼拜,他特地避开我的家人和我。一直找借口不要出来,说很忙,和朋友有约了之类的借口。听了只觉得很灰心很多余。
So in the end, he is just fooling around with me. I thought by staying friends, it will give him less stress and more time to work it out. But he don't even intend to do so. He just wants me to get over it so that he will get what he wanted - BEING FRIENDS. 

What a joke!! 

No comments: